ادوب کانکت ورژن 10.5

آنچه جدید به نظر می آید در Adobe Connect 10.5

سال گذشته کار بزرگی را شروع کردیم. ما یک کلاینت کاملاً جدید برای شرکت‌کنندگان بر اساس HTML منتشر کردیم که چیزی برای دانلود یا نصب نداشت. بدون نیاز به فلش مشتری جدید سریع، در دسترس و مدرن است. این یک گزینه عالی برای شرکت در یک جلسه، وبینار یا کلاس مجازی است.

امسال، من مشتاقم اعلام کنم که به‌روزرسانی بزرگ دیگری داریم. Adobe Connect 10.5، که تابستان امسال در دسترس خواهد بود، با افزودن ویژگی‌هایی برای تکمیل تجربه شرکت‌کننده، تمرکز دارد تا مشتری HTML را قوی‌تر کند.

پشتیبانی Native برای به اشتراک گذاری اسناد

با انتشار اولیه خود در سال گذشته، ما توانستیم هر نوع pod را از برنامه دسکتاپ خود به مشتری HTML خود اضافه کنیم، از جمله شرکت کنندگان، چت، فایل ها، یادداشت ها، نظرسنجی ها، پرسش و پاسخ، اشتراک گذاری، ویدئو و پیوندهای وب. هر چند غلاف اشتراک ما به اشتراک گذاری صفحه محدود بود. در حالی که بسیاری از پلتفرم‌های کنفرانس وب فقط از اشتراک‌گذاری صفحه پشتیبانی می‌کنند، ما درک می‌کنیم که آپلود محتوا در یک اتاق مجازی دائمی چقدر مهم است.

با آپلود محتوای خود در اتاق Adobe Connect، تجربه بهتری را در مقایسه با اشتراک‌گذاری صفحه برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهید. محتوای بومی بهتر به نظر می رسد و از کسری از پهنای باند استفاده می کند. همچنین برای مشتریانی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند، در دسترس‌تر است. آپلود محتوا به ویژه با یک اتاق دائمی مفید است. این بدان معنی است که می توانید ساعت ها یا روزها قبل از زمان اتاق خود را راه اندازی کنید و بارها و بارها از اتاق و محتوا بدون تنظیمات اضافی استفاده کنید.

Adobe Connect 10.5 برای همه انواع اسنادی که مشتری دسکتاپ ما پشتیبانی می کند، پشتیبانی می کند. این شامل:

اسلایدها (PPT و PPTX)
اسناد (PDF)
ویدئو (MP4)
صوتی (MP3)
حاشیه نویسی و تخته سفید
دوره های آموزشی (Adobe Presenter / Adobe Captivate)


اسلایدهای پاورپوینت

Adobe Connect 10.5 موتور تبدیل جدیدی را برای اسلایدهای پاورپوینت معرفی می کند که باعث می شود اسلایدهای شما هم در سرویس گیرنده HTML و هم در برنامه دسکتاپ بهتر به نظر برسند. ما پشتیبانی خود از قالب PPTX را بهبود بخشیده ایم و پشتیبانی بهتری از هنر هوشمند، نمادها و معادلات اضافه کرده ایم.

با این حال، مشتری HTML فراتر از نمایش اسلایدهای شماست. اگر یک ارائه کننده تصمیم بگیرد ارائه را لغو همگام سازی کند، شرکت کنندگان می توانند خودشان در عرشه حرکت کنند، یادداشت های سخنران را ببینند و حتی جستجو کنند. همه کنترل‌های Adobe Presenter در دسترس هستند.

اسناد PDF

آپلود یک سند Adobe PDF یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با سایر شرکت کنندگان است. Adobe Connect 10.5 نه‌تنها می‌تواند نمای همگام‌سازی شده PDF را برای همه شرکت‌کنندگان نمایش دهد، بلکه اگر ارائه‌کننده تصمیم بگیرد که نمای را لغو همگام‌سازی کند، شرکت‌کنندگان دارای کنترل‌های کامل سند برای پیمایش و بزرگنمایی در مناطق سند به طور مستقل هستند.

صوتی و تصویری

استفاده از رسانه در اتاق مجازی شما یک راه عالی برای درگیر نگه داشتن افراد است و Adobe Connect 10.5 بهبودهایی را در تجربه کلی برای شرکت کنندگان ایجاد می کند. آخرین نسخه Adobe Connect علاوه بر امکان نمایش فایل‌های ویدیویی MP4 و فایل‌های صوتی MP3، امکان مخفی کردن نوار پخش را برای شرکت‌کنندگان اضافه می‌کند.

وایت برد و حاشیه نویسی

ما عملکردی را در کلاینت HTML ایجاد کرده‌ایم که شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تمام حاشیه‌نویسی‌های ساخته شده در Adobe Connect را مشاهده کنند - چه آن‌ها در یک تخته سفید خالی باشند یا روی سایر محتواها مانند اسلایدها، اسناد، و ویدیوی رویداد.

دوره های آموزشی

بارگیری محتوای دوره از Adobe Presenter یا Captivate در یک جلسه همیشه یک راه قدرتمند برای تعامل با زبان آموزان در حین انتقال دانش یا آزمایش درک آنها بوده است. محتوای صادر شده از ابزارهای نویسندگی Adobe eLearning می تواند از یک مسابقه ساده تا یک شبیه سازی پیچیده تر متفاوت باشد. Adobe Connect از همگام سازی خودکار این محتوا مراقبت می کند تا هر یادگیرنده تجربه خود را داشته باشد. این ابزارهای نویسندگی مدتی است که می‌توانند به HTML صادر کنند، و ما خوشحالیم که اکنون می‌توانیم آن محتوا را در کلاینت HTML خود پشتیبانی کنیم.

برنامه های سفارشی

از اولین پست وبلاگم، من همیشه قابلیت افزودن یک برنامه سفارشی به Adobe Connect را ویژگی مورد علاقه خود می نامم. برای بسیاری از مشتریان، برنامه های سفارشی دلیل مهمی برای انتخاب Adobe Connect است. این به آنها راه هایی می دهد تا عملکرد محصول را به روش های نامحدود گسترش دهند.

Adobe Connect 10.5 یک SDK Builder جدید را ارائه می دهد که از pod های نوشته شده با HTML و جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند. در حالی که برنامه‌های سفارشی موجود در برنامه‌های دسکتاپ و مرورگرها با استفاده از Flash Player به کار خود ادامه می‌دهند، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند نسخه‌های جدیدی از برنامه‌های خود را با هدف کلاینت HTML بسازند.

بهبودهایی در Adobe Connect Central

اگرچه بیشتر ویژگی‌های نسخه Adobe Connect 10.5 بر روی تکمیل تجربه شرکت‌کننده در کلاینت HTML متمرکز شده‌اند، ما همچنین سخت در حال بهبود رابط وب برای Adobe Connect – Connect Central بوده‌ایم.

این تیم قابلیت جستجوی کاملاً جدیدی را اجرا کرده است که سریع‌تر از همیشه است و گزینه‌های جدیدی را برای فیلتر کردن و یافتن محتوا، جلسات، ضبط‌ها، رویدادها و یادگیری سریع شما اضافه می‌کند.

ما همچنین بهبودهایی در گزارش های Adobe Connect انجام داده ایم. کل اینترفیس دوباره w شده است

امتیاز دهید

نظرات و پیشنهادات

Top